Uw bezoek aan onze praktijk

Naast informatie over de praktijk zijn er verschillende formulieren en diensten voor u beschikbaar.

U kunt in het menu klikken op de door u gewenste knop voor meer informatie.

Hieronder een overzicht van enkele diensten:

  • • Bij klachten en vragen kunt u telefonisch contact opnemen met de assistente.
  • • Maak zo mogelijk gebruik van de patiéntenomgeving. waar u via email uw vragen kunt stellen (e-consult).
  • • Heeft u nog geen account voor de patiéntenomgeving. dan kunt u dit rechts bovenaan de site via "patiéntenomgeving" aanvragen.
  • • De consulten duren maximaal 15 minuten. Er wordt per consult één klacht besproken. Heeft u meerdere klachten, geef dit dan aan bij de assistente.

Klacht melden

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord