- Neem voor alle klachten telefonisch contact op met de praktijk.
Kom niet zonder telefonisch overleg naar de praktijk. - Maak zo mogelijk gebruik van de patiëntenomgeving, waar u via email uw vragen kunt stellen (e-consult).
- Heeft u nog geen account voor de patiëntenomgeving, dan kunt u dit bovenaan de site via "inloggen" aanvragen.
- Als u naar de praktijk komt, volgt u de richtlijnen zoals ze zijn aangegeven in de praktijk.
- De consulten duren 15 minuten, wij moeten ons daar strikt aan houden.
- Er wordt per consult één klacht besproken. Heeft u meerdere klachten, geef dit dan aan bij de assistente.
Klacht melden
Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts
Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.